Yess.. finally the day has come

Hehe.. kweet niet waarom ik dit nutteloze hier nu post, dus vraag me er ook niet naar.
Kweet wel dat ik graag 'iets' wou posten, om de sleur van die constante foto's te doorbreken :]

Wat zou ik nog meer te vertellen hebben.. hmm, Ja, ik weet wel iets. Maandag krag ik opeens uit het niets, 1 enkel sms berichje toegestuurd van Heidi. Er stond dat ze in Oostende was, en vroeg als ik tijd had voor haar..

Nu weet ik dat ik al vaak de wet van murphy, van dichtbij mee gemaakt heb, dus kan je al raden wat er gebeurd was.. Ik lag die dag ziek in bed, de ganse dag geslapen. Dus heb het nooit gehoord dat ik maar een smsje krag, het was 4u snachts pas toen ik het las :( :(


..1 keer opbellen.. misschien 2 keer.. a,h wat geeft het, wat maakt dat uit??
Voor mijn part mag zij gerust 50 maal bellen, als ik het maar gehoord zou hebben


Waarom overkomt mij dat nu altijd, "eindelijk" was zij zo dichtbij,
en ik maar in het ongewisse, in mijn dromenland..


Zou je er niet gek van worden???


I don't know.. They say ignorance is bliss.
May be true for some, but I have serious doubts about that..
...now more then ever

Twit This! - - Twit This!